Մայրենիի Ստուգատես։ 4-րդ դասարան

Չորրորդ դասարանն ավարտող սովորողը պետք է կարողանա

  • գրական հայերենով ազատ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվել
  • գեղարվեստական և տեղեկատվական պարզ տեքստերը կարդալ, հասկանալ, վերարտադրել
  • տեքստի հիմնական գաղափարը ձևակերպել
  • համացանցի տեղեկատվական բազայից օգտվել
  • իր անհատական բլոգը սպասարկել

Ստուգատեսի բավանդակային ուղղությունները

Ստուգատեսի առաջին փուլ /մայիսի 1-31/

Սովորողն իր բլոգում բացում է Մայրենիի ստուգատեսի բաժին, որտեղ տեղադրվում են ստուգատեսային բոլոր նյութերը:

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։
Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

«Պոչատ աղվեսը»

«Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թեոնց ապրի աշխարհումայդպես խայտառակվ: Եվորոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռքքաշենիրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխինքարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենցպոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

«Պոչատ աղվեսը»

«Ես իմ պոչը թողեցի թակարդում և միտք արեցի, թե ոնց ապրեմ աշխարհում այդպես խայտառակված: Եվ որոշեցի մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռքքաշեն իրենց պոչերից: Ես բոլոր աղվեսներին հավաքեցի և սկսեցի նրանց գլխինքարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, և երկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես ինձ պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

  • Հաշվետու պատում՝ ըստ դասավանդողի մշակած հարցարանի «Տարվա իմ ձեռքբերումները»

«Տարվա իմ ձեռքբերումները»

Այս տարի ես ձեռք եմ բերել նոր գիտելիքներ։ Օրինակ, համար մենք գնացել էինք Մատենադարան։ Այդտեղ ես ձեռք բերեցի Մատենադարանի մասին գիտելիքներ։ Նաև հայրենագիտության դասերին Հայաստանի բոլոր մարզերի և տեսարժան վայրերի մասին գիտելիքներ եմ ձեռք բերել։ Մայրենիի դասերին սովորել եմ քերականության մասին նոր կանոներ։ Մաթեմատիկայից էլ եմ նոր գիտելիքմեր ձեռք բերել։ Նաև սովորել եմ լավ ֆուտբոլ խաղալ։

  • Ստեղծագործական աշխատանք ռոդարիական (երևակայական երկանդամություն) մեթոդով։

«Ծառի գնդակը»

Մի օր երեխաները գնդակ էին վերցրել և բարձրացել ծառի վրա ֆուտբոլ խաղալու համար։ Նրանք երկար ֆուտբոլ խաղացին։ Այժմ գնացին տուն՝ գնդակը թողելով ծառի վրա։ Գնդակին դա դուր չեկավ։ Նա ասաց ծառին․

-Ծառ, այ ծառ, կշարժես տերևներդ, որ ընկնեմ ներքև։

-Իհարկը ոչ։

-Բայց, ինչո՞ւ։

-Դու ծաներ ես։ Ամեն անգամ երբ իջնես, բարձրանաս քո ծանրության պատճառով կկոտրես իմ ճյուղերը։ Երեխաները չեն կարողանում ֆուտբոլ խաղալ։

-Ախր, ի՞նչ անեմ, որ թեթևանամ։

-Ժամանակը պետք, մի քանի տարի։

-Մի քանի տարի, դու գժվել ես։

-Իհարկը ոչ։

-Բա այդ դեպքում ինչու՞ ես էդպես գիժ բաներ ասում։

Այժմ եկան երեխաները որոնք նորից սկսեցին ֆուտբել խաղալ։

Բանավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

  • Ուսումնական ճամփորդությունների թեմայով ռադիո-հարցազրույց պատրաստիր ընկերոջդ հետ․ /հարցազրույցը պետք է լինի ռադիոնյութի կամ տեսանյութի տեսքով, 2-3 րոպե տևողությամբ, որակյալ, հրապարակված լինի բլոգում/

  • Ստեղծագործական պատում ռոդարիական «Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը» հնարի կիրառությամբ /տեսանյութը պետք է հրապարակված լինի բլոգում/

Հասած, Մարկո, Միրկո, երկինք, տանձ

Հասած երկինքը

Երեխաներ, իմ խորհուրդը ձեզ՝ սիրեք հասած տանձերը։ Մի՛ պահեք ձեզ էս անտանելի երկվորյակների՝ Մարկոյի և Միրկոյի պես, որ ծիծաղում են դրանց վրա: Այսոր, օրինակ, նրանք պետք է հասած տանձերը ծառերից պոկեին: Բայց դա անելու փոխարեն, նրանք սկսեցին շպռտել տանձերը երկինք։ Բայց երկինքը տեսնելով դա, բոլոր իրա վրա քցած տանձերը շպրտեց նրանց վրա։

Ընտանեկան նախագիծ

  • Տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով պատմի՛ր տարվա ընթացքում ընթերցածդ գրքերի ցանկը և համառոտ ներկայացրու դրանցից մեկը։

Բլոգի սպասարկում

  • Բլոգային կարողությունների հարցաթերթ /կազմում է դասավանդողը՝ առաջնորդվելով սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջների կարգով/։

Ստուգատեսի երկրորդ փուլ / հունիսի 13/

  • Միասնական գրավոր աշխատանք

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով